الشركة المصرية الاوروبية للصناعات الغذائية و الزراعية ( ألفا فروست ) شركة رائدة فى مجال تصدير الحاصلات الزراعية.
تعلن عن توافر فرص عمل لديها بالوظائف الاتية لقاطنى محافظة الاسكندرية فقط ( خبرة و بدون ) :
مهندسين انتاج و جودة ( بكالوريوس زراعة )
محاسبين ( ذكور فقط )
امناء مخازن ( ذكور فقط )
مساعد موارد بشرية توظيف ( ذكور فقط )
المميزات الوظيفية :
مرتبات مجزية + حوافز + مواصلات + تأمينات اجتماعية
Hr.alfafrost@yahoo.com
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على
و المقابلات شخصيا في مقر الشركة بالسيرة الذاتية مرفقة بصورة شخصية على العنوان الاتى العامرية – النهضة الصناعية – قرية الكرنك ، المقابلات الشخصية يوميا من الساعة 12 ظهرا و حتى 3 عصرا .
للاستفسار : 01223534036-01204468722
يعلن مكتب MrQ Architects بالأسكندرية عن حاجته إلي:
مهندسين ديكور
يشترط لمهندسين الديكور
*الخبرة من ١-٥ سنوات في مجال الديكور و الاظهار
*الإقامة بمحافظة الاسكندرية
اتقان البرامج الآتية:
3DMAX ,Autocad & Photoshop
لمن يرغب الالتحاق بالوظيفة إرسال "السيرة الذاتية مع سابق اعماله" على البريد الإلكتروني المكتوب ادناه
Mrq0group@gmail.com
الاهرام للطباعة والتغليف ببرج العرب تطلب للتعيين .
مهندس انتاج خبرة لا تقل عن 3 سنوات كمهندس انتاج في مجال الطباعة المرنة
- مهندس جودة خبرة من 2-3 جودة في مجال الطباعة المرنة
فني أكياس خبرة لا تقل عن سنتان
المرتب وفقا للخبرة - سكن للمغتربين - مواصلات للاسكندرية
hr@ahramco.com
للاتصال 01284085888 من 9 ص الى 3 عصرا
نرجوا الاتصال لمن تنطبق عليه الشروط فقط
تعلن شركة المجموعة الهندسية لصهر وتشغيل المعادن عن إحتياجها إلى الوظائف التالية
1- مراقبين جودة من خريجى الجامعة العمالية
2- افراد امن مؤهل متوسط
3- عمال انتاج يشترط أجادة القراءة والكتابة
المميزات
وسائل موصلات - مرتبات تبدأ من 1800 ج
حوافز وإنتاج - بدل ورادى - أجازات سنوية - تامين إجتماعى وتأمين صحي
العمل ورادى 8 ساعات
العنوان : طريق إسكندرية الصحراوى - مرغم أمام معسكر الامن المركزي بجوار ترعة توشكي
المقابلات يومياً من الساعة 12 ظهراً بمقر الشركة
للإستفسار 01201880233 - 01150830446
مطلوب لمصنع جلامور للملابس الجاهزة لبناء خط جديد
1- مشرف خط .... خبرة 4 سنوات على الاقل فى الاشراف فى مصانع الملابس
2- مشرف جودة.... خبرة 4 سنوات على الاقل فى الاشراف فى مصانع الملابس
3- جودة خط ... خبرة سنتين على الاقل
4- جودة تربيزة.... خبرة سنتين على الاقل
5- صنايعية سنجر
6- صنايعية اوفر
7- صنايعية اورليه
8 - فرش
9- امين مخزن قماش خبرة فى مصنع الملابس
مواعيد المقابلات كل يوم من الساعة 9 صباحا حتى ال3 عصرا
المكان مصنع جلامور الشارع المقابل لشارع النقل والهندسة على الترعة مجمع المصانع سموحة
للاستفسار 01204121812
مطلوب كيميائى او فنى معمل للعمل بمعمل تحاليل طبية فترة مسائية بمحطة الرمل - الاسكندرية من 3 الى 10 م للتواصل ارسال على الخاص او الاتصال برقم 01228390141 لتحديد موعد للمقابلة .
مصنع هاي لايف لانتاج الملابس يطلب للتعييين الفوري "social media specialist"
المكان:سيدي بشر تقاطع شارع مصطفي كامل مع شارع عبدالوهاب
المسؤليات
• انشاء استراتيجية التسويق عبر مواقع التواصل الاجتماعي وتخطيط المحتوي وجداول التنفيذ.
• انشاء ميزانية الإعلانات وتنفيذها
• يجمع بيانات العملاء ويحلل التفاعلات والزيارات ، بالإضافة إلى استخدام هذه المعلومات لإنشاء تقارير شاملة وتحسين استراتيجيات التسويق والحملات المستقبلية
• زيادة التواجد علي منصات التواصل الاجتماعي الملائمة
• البحث وتحليل نشاط المنافسين
• انشاء وتوزيع محتوي قوي وجذاب علي مواقع التواصل والايميلات الخاصة بالتسويق
المؤهلات
• درجة البكالريوس
• يفضل خبرة في التسويق خاصة التسويق الالكتروني
• 6 شهور- سنة خبرة بمجال ادارة مواقع التواصل الاجتماعي-انشاء المحتوي وكتابته-جمع البيانات وتحليلها- انشاء الاعلانات
ارسال السيرة الذاتية علي: Lifehi87@gmail.com
للاستفسار التواصل علي: 01097672674
مطلوب للتعين
بشركة تعمل في مجال تصنيع الاجهزة الطبية والمعملية بالاسكندرية البيطاش
محاسب
لتحديد مقابله الاتصال
01011386283
المقابلات من الخميس 27 فبراير حتي 2 مارس
مطلوب محامي خبره او محاميه متفرغ للعمل بمكتب بالمندره صباحا محكمه ومساء مكتب من ٧ل٩ بمرتب مجزي
ت/٠١١١٦١٥٧٤٧٦
مطلوب محاسب تكاليف ( لا يشترط الخبرة )
لشركة صناعية كبرى
من سكان الأسكندرية على دراية جيدة بالإكسيل .
يرجى إرسال ال c.v عن طريق الواتساب على رقم
01015157187
رقم الهاتف للتواصل على واتساب فقط
تعلن شركة " اليكس راب " لتجارة و تصنيع منتجات التعبئة و التغليف عن بدء التعيين فى وظيفة (مـحـاســب عــمــلاء).
متطلبات الآتية :
- الإقامة : محافظة الإسكندرية
- المؤهل العلمى : بكالريوس محاسبة .
- الخبرات السابقة : 1 - 3 سنوات فى حسابات العملاء.
- النوع : ذكر
- إجادة إستخدام برنامج الأكسيل Microsoft excel.
- يفضل خبرة سابقة فى التعامل على برنامج الأوراكل - Oracle .
تقدم الشركة الآتى:
- مرتب ثابت
- تامين صحى و تأمين إجتماعى
- مكافآت سنوية
للتقديم يرجى إرسال السيرة الذاتية الى ايميل:
HR.holdingroup@gmail.com
مع كتابة كود ( محاسب عملاء – 2202) فى عنوان الايميل.
مطلوب لشركه كبري ببرج العرب
محاسب مالي / حديث التخرج
يفضل ان يكون من ساكني برج العرب
للتواصل يرجي ارسال السيره الذاتيه علي
hr1@elalameinflex.com
مطلوب محاسب حديث التخرج او خبره سنه (شباب فقط) للعمل بمكتب نقل واستيراد داخل ميناء الاسكندريه والمرتب يحدد عند المقابله
ميعاد الانترفيو يوم الاتنين الموافق 2 مارس الساعه الخامسه مساء
والانترفيو في مكتب الأندلس في المنشيه برج الامراء الإداري عند الجندي المجهول أعلى بنك بلوم مصر الدور السادس
مطلوب محاسبين للعمل في مخازن بمنطقه مرغم يفضل من سكان المنطقه مرتبات مجزيه +حوافز للتواصل و لمزيد من التفاصيل برجاء ارسال السيره الذاتيه علي الواتس اب علي الرقم الاتي ٠١٢٧٢٨١١٦٥١
مطلوب مدرس/ة خط عربي ومدرب شطرنج بسنتر في سيدي بشر
للتواصل: 03/5480873
مطلوب على وجه السرعه اخصائى /ة تخاطب خريجة فونتكس خبره لا تقل عن عامين للعمل بمركز معاك "اتحاد الأطباء العرب" فرع محرك بك
للتواصل 01115666928
مطلووووب مدرسين ماث للمرحله الابتدائية للعمل فااكاديمية اسبكت للغات لاستفسار :01273104130 - 03/5855946 -01145482114
مطلوب باحث تاريخي و يفضل أن يكون حديث التخرج من كلية الآداب جامعة الإسكندرية للعمل بشركة دعاية و إعلان.
طبيعة العمل هي كتابة محتوي تاريخي لموقع تاريخي و توصيف المواد التاريخية.
يشترط التفرغ و أجادة التعامل علي وسائل التواصل الإجتماعي و يفضل إتقان الانجليزية.
برجاء إرسال الCV علي
info@misrzaman.com
مطلوب مساعد صيدلي للعمل في صيدليه في شارع لمعي سيدي بشر قبلي شفت مسائي لا يشترط الخبره للتواصل برجاء ارسال رساله على الواتس للرقم ده 01024155709
مطلوب عدد(2)مندوبى مبيعات(مؤهل عالى)للعمل فى الشركة العالمية للصناعات الغذائية(مطحن نوفا).
_الشروط المطلوبة:
1-حسن المظهرواللباقة وحسن التصرف
. 2-الأمانة والانضباط
. 3-الإلمام بكل مايخص المنتج وعرضه بطريقة سلسة للعميل.
4-خبرة لاتقل عن 5سنوات فى مجال المبيعات.
_ يحدد الراتب فى المقابلة. _
العنوان: ش مصطفى كامل بجوارمصنع سيكلام للألبان_طريق الرأس السوداء_الملاحة.
_برجاء ارسال الc.v على الايميل التالى:novamulino@yahoo.com _ اوالاتصال على الارقام 01005675660 / 01006127790
شركة ايديكس للهندسة والمقاولات العمومية تعلن عن حاجتها للوظائف الاتية
o مسئول مشتريات
• عدد : 5 الي 7 سنوات خبرة في نفس المجال
• من سكان مدينة الاسكندرية
• يفضل العمل كخبرة سابقة في مجال المقاولات
المزايا :
• تأمين صحي
• تأمين طبي
يرجي ارسال السيرة الذاتية علي
Hr@edecs.com
مطلوب وظائف للعمل في مطعم BUCKETS بالاسكندرية
- مساعدين شيفات - Chef Assistants
- مسئول مشتريات - Purchase Officer
- مسئول مخزن - Inventory Officer
- كابتن صالة - Captain
- ويتر - Waiters
- مدير فرع - Branch Manager
- استيوارد - Steward
-محاسب-accountant
يتشرط حسن المظهر والاستقبال الجيد والتحلى بالطرق المهذبه والجذابه فى التعامل.
يرجي إرسال السيرة الذاتية والتواصل علي
Mail : ahmedshehab@live.com
Phone:0127 5902049
مطلوب استاف لفرعي بيتزا ستيشن بالاسكندرية ذكور ولا يشترط الخبرة ولا مؤهل يجيد القراءة والكتابة بمرتب ١٨٠٠ ج و تأمينات اجتماعيه وحوافز شهرية
لا نقبل طلبه
للتواصل ..
م/ عبدالرحمن 01229621207
م/ أحمد 01222330082
مطلوب لإحدى الشركات الرائدة في مجال المنظفات مناديب تجزئة غرب وشرق الإسكندرية ع دراية كامله بخطوط سير شرق وغرب بمرتبات وعمولة مجزية
للتواصل/01275450306
مطلوب لمعارض هاى بوينت بالأسكندرية شباب من الجنسين للعمل مهندسين مبيعات ،مؤهل عالى ، لا يشترط الخبره ،مرتبات مجزيه + عمولات على المببعات ، للاستفسار و تحديد موعد للمقابله الاتصال يوميا من ١٢ ظهرا حتى ٧ مساءا على 01272811651 او 4209663 .
مطلوب للتعيين فورا لكافيه Coffix
باريستا
٢ كابتن ( ذكور )
٢ كابتن ( اناث )
ستيوارد
للتواصل واتس اب ٠١٠٠٠١٦٢٧٧٢
مطلوب ٢ مندوب توصيل عينات لمعمل بالابراهيميه
يفضل من يكون لديه موتوسيكل
من الفتره ٩ _ ٢
ومن الفتره ٢ _ ٨
للاستفسار برجاء الاتصال ع الرقم 01227832146
مطلوب للعمل فورا لشركه استيراد و تصدير و توكيلات تجاريه
المكان : اسكندريه سموحه
موظفين ( اوفس بوي ) للعمل 8 ساعات
للتواصل الاتصال علي الرقم : 034274123
الاتصال من 10 ص الي 6 م
مطلوب مندوب توصيل لمعمل اسنان من 12 ل 9
ومن 4 ل 12 راتب 1500 مبدئيا للتواصل عن طريق الواتس اب
01205067895
تعلن الجامعه المصريه اليابانيه للعلوم والتكنولوجيا عن حاجتها الى وظيفة سائق درجه اولي للعمل بمقر الجامعة الكائن ببرج العرب اسكندرية
متطلبات الوظيفة
خبرة بقيادة الحافلات (الاتوبيسات )
مؤهل متوسط علي الاقل يفضل دبلوم صناعي قسم ميكانيكا سيارات
خبره 3 سنوات حد ادنى في قيادة الباصات 45 راكب
رخصه درجه اولي
من قاطني منطقة العجمي
لائق صحيا
الا يزيد السن علي 35 سنه
https://ejust.edu.eg/news/%d8%b3%d8%a7%d8%a6%d9%82-%d8%af%d8%b1%d8%ac%d9%87-%d8%a3%d9%88%d9%84%d9%8a/
الغذائيه الاسكندرية
تطلب للتعيين : مندوبين جملة خبرة
يحمل ع الأقل رخصة خاصة
للتواصل
٠١١٠١٥٠٠٨٣٨
٠١٢٢١٣٦٦٧٥٢٠
تعلن شركه ثقه لخدمات الأمن
بدون دفع رسوم مطلوب أفراد أمن بالاسكندريه بمرتبات مجزيه
تأمين أجتماعي +
تأمين صحي +
حوافز +
مكافأت +
والتعيين فورا
للتواصل علي التليفون او الواتساب علي الرقم التالي :
01019376333
مطلوب صنايعية سنجر مرحله لمصنع ملابس في اسكندريه اليوميه تبداء من ١٥٠
مطلوب صنايعية اوفر يويمه تبداء من ١٠٠
القبض اسبوعيا
01028833796
مطلوب مهندسة مدني حديثة التخرج
العمل من ٩الي ٤
التفاصيل والتواصل عن طريق ارسال ال cv للايميل فقط
شكرا
Elmotahdon722 @yahoo.con
مطلوب مهندسة معماري دفعه ٢٠١٩-٢٠١٨-٢.١٧ -٢٠١٦ (( هندسه اسكندريه او الأكاديمية ألعربيه للعلوم والتكنولوجيا )) للعمل بمكتب فني بشركة مقاولات بالابراهيمية -الإسكندرية تجيد اعمال الحصر و bim و 3D max و lumion و revit للتواصل من ٩صباحا حتى ٥ مساءًا على 01275699165
مطلوب محاسبة خبرة من سنة الى ثلاث سنوات للعمل لدى مصنع ملابس جاهزة بعزبة حجازى ..ساعات العمل من ٨ صباحا حتى ٤ عصرا .. يشترط اجادة اكسيل محاسبي اجادة تامة و معرفة بالمحاسبة الضريبية و محاسبة التكاليف...ترسل السيرة الذاتية على الايميل mmaher88@hotmail.com
مطلوب English teacher للعمل في حضانة في كامب شيزار ويفضل الخبرة للعمل مع اطفال من سن سنة ونصف حتي سن 3 سنوات
للتواصل برجاء الاتصال علي 01550721750 او 01279456173
مطلوب لفرع حضانة فى البيطاش supervisor (Head of teachers) يشترط ان لاتقل خبرتها عن سنتين و تُجيد اللغة الأنجليزية.. مرتب مجزى يُحدد فى ال interview و حوافز شهرية.. للإستفسار يرجي الإتصال علي الرقم 01226368400
-مطلوب سكرتارية متفرغة بكالوريوس تجارة وآداب ومعهد خدمة اجتماعية لا يشترط الخبرة
بسنتر تعليمي في وينجت بالإسكندرية للاستفسار الاتصال بالرقم
01280850372
مطلوب موظفة استقبال عملا بمعرض موبيليا بالابراهيميه من 12 ظهرا ل8 مساءا واجازه اسبوعيه يشترط حسن المظهر والتفرغ فى مواعيد العمل ولا يشترط اى خبرات
للاستفسار عن مواعيد المقابلات الشخصيه برجاء التواصل على 01006296985 فون او واتساب
مطلوب أنسة للعمل بمعرض موبيليات بميامى خبرة فى المبيعات و استخدام الكمبيوتر يفضل من لديهم خبرة فى المجال يشترط اللباقة وحسن المظهر
والقدرة على اقناع الزبون ( ميخرجش غير لما يشترى )
للتواصل الاتصال او واتس
01224829857
مطلوب ناني للعمل في حضانة
من الساعة 7 ص إلى الساعة 4 م ، يُشترط الخبرة في التعامل مع الأطفال وأن لا يزيد السن عن 35 سنة
للتواصل والإستفسار :
01228106235 - 01158333108 - 01289903693
New Sahla hospital in Alexandria is now hiring "Duty Manager"
Requirements:
- Bachelor of Medicine
- At least 1 year of experience in hospital's management
- Has strong leadership, problem solving and communication skills
If interested kindly send your resume @ hr.sahla.hospital@gmail.com
Please mention the job title in the subject
We are hiring “Front Office-HR Administration” in Alexandria head Quarter
-Bsc of Commerce/ Business Administration OR Other relevant
-Fresh Applicants are welcome
-Multi Task
-Able to Deal with Documents
-Presentable
- Very Good English language
Please send your resume to careersalex@outlook.com OR yourcv@ship-crew.com
A fast growing startup company is seeking to hiring ambitious candidates to join our team in Alexandria
It Specialist
- Minimum 1 year experience in technical support field
- Experience with hardware and software issues
- Experience in medical sector is highly preferred
For interested candidates please send your CV and write yr position in the email's subject on hr.daralfohous@gmail.com
For inquires call us on 01200214214
Name of the company: Atarjamat
Job description: Online research and data entry
Languages: English and/or other languages
Address: Al-Thaghr Towers, tower D, Airport road, Alexandra 1245 Egypt
Job hours: From 8 to 4, Fridays and Saturdays are off
Type: Girls only
Salary: It will be determined in the interview according to the experience
Send your CV to:
Jobs@atarjamat.com
And
Ingibelal@gmail.com
(Write in the subject the language that you have)
Fathalla & Co. Accounting and Cosultants Office is seeking to hire:
- Position: " Customer service "
- Gender: Female
- Experience: 0-2 years experience
-Age: 26 is a maximum age
- Location: Sporting, Alexandria
- Working Hours: 8 hours from 9 AM to 5 PM, Just Friday is off
Skills:
• High attention to details and accuracy
• Strong verbal and written communication skills.
• Strong Microsoft Programs skillls.
• Strong interpersonal, supervision and customer service skills required.
• Ability to multi-task, work under pressure and meet deadlines required.
• Acceptable appearance
Interested Candidates please send your C.V on the following email address and write "Customer service" at subject of the email :
"hr@fathalla-cpa.com "
We are Hiring “HR. Manager “In Alexandria Head Quarter with Following Requirement
BSc. Of Commerce /Business Administration OR other relevant “Master degree is Plus”
Proven working experience as HR manager or other HR executive
Strong Leader Ship Skills
Extensive Persuasion technique
Bridging management and employee relations
Human Management
Presentable
Strong Analytical & Decision Making Skills
Strong Organizational skills
Have a future Vision
Business Partner Mindset
Nurture a positive working environment
In-depth experience in Talent Acquisition & Management / Training and Development / Performance Management /Personnel & Administration / HR. Policies & Strategies / Experience in dealing with Public entities and related Issues/Compensation and Benefits /Employee Relation
Please send your cv to smorsy.hr @ship-crew.com OR Careersalex@outlook.com
Are you a good French speaker?
Looking for a job with a good salary?
Well, you can join our francophone customer service chatting department in Sutherland in Alexandria- Egypt
Working hours: 9 hours rotational including 1 hour break (Two shifts only: From 9 am to 6 pm OR 12 pm to 9 pm)
Transportation: Provided to any shift that ends by 8 and 9 PM.
Undergraduates: Welcomed to apply “without commitment in attendance” If interested, you can send your CV to careers.egypt@sutherlandglobal.com
Please insert in the email’s subject “French account”
We are Hiring: Digital Marketing Specialist
Full-time In Alexandria
Job requirements:
• Experience needed: 1 to 3 years
• Create and monitor ads on several channels (Google, Facebook, Instagram and Snapchat Ads).
• Analyze, review and implement changes to websites through Search Engine Optimization (SEO)
• Understanding business performance with the help of digital tools and reports (Google Analytics, SEMrush and MOZ)
• knowladge in key areas of marketing (social media, content marketing, e-mail marketing, PPC and SEM)
• E-Commerce background is a plus.
• Producing keyword analysis and research.
• Providing competitive analysis and media reporting.
• Strong conceptual and critical thinking skills.
• Develop creative concepts that meet brand guidelines.
Location: Louran, Alexandria
If you're interested, please send your CV to info@proleadersco.com
A Leading business training company is looking for:
Social media Specialist
Gander: Any
Age: any
• 2 years of experience as a Social Media Specialist or similar role
• Social Media Strategist using social media for brand awareness and impressions
• Excellent knowledge of Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Google+ and other social media best practices
• Understanding of SEO and web traffic metrics
• Experience with doing audience and buyer persona research
• Good understanding of social media KPIs
• Familiarity with web design and publishing
• Excellent multitasking skills
• Critical thinker and problem-solving skills
• Team player
• Good time-management skills
• Great interpersonal and communication skills
• BSc degree in Marketing or relevant field
Please send the CV with mail subject: (Social Media)
To: Mohamed.darwish@leadersuae.net
amgad@leadersuae.net
2 Positions are needed in Alexandria.
1- Job title: Public Relations Assistant
Requirements:
- Bachelor degree
- Previous experience +2 years. (Volunteering / Work)
- Wide relation network
- Good command of English
- Excellent Communication and Presentation skills
- Excellent Business writing skills.
- Microsoft office skills
• Basic Salary + Commission
2- Job title: PR Intern. (6 Month)
Requirements:
- Students/graduates are welcomed
- 1-year experience. (Work - Volunteering)
- Excellent Communication and Presentation skills.
- Microsoft office skills
• Pocket money + Commission.
• Responsibilities will be discussed in the interview.
For Applying send your CV with the job title.
aya.e.thub@gmail.com
"Don't send Facebook msgs please, only by mail"
S.jeans for men’s casual wear is hiring:
Job Title:
- Assistant Store Managers
- Senior Sales
- Junior Sales
Requirements:
1- Experience: Min. 2 years in the same position & industry.
2- Residence: Alexandria residents.
3- Very high Interpersonal & Selling Skills.
4- Presentable.
Job Location: Smouha / San Stefano / Louran / Gleem .
Benefits:
- Salary: Competitive package + Commission + kpi .
- Social Insurance.
- 1 Day Off
So, If you are interested, kindly send your updated resume to:
Menna.asker@salsa.com.eg
We're hiring "outdoor sales" to join our team at "IQ Adv - Digital marketing ".
We are looking for an ambitious one, Adequately responsible, Able to work in a team, Able to learn and develop his skills for getting better opportunities.
Negotiation, Communication and presentation skills are required.
- Location: 30 villa 17 St, Miamy, Alexandria
- Age required: from 20 to 26 years old. (undergraduates are accepted)
- Gender: male or female.
- Work experience: Unconditional.
- our offer is:
Basic salary + Commissions + Transportation replacement.
"We offer free trainings periodically of marketing and sales field by specialists, To develop professional skills."
If you are qualified, And aim to join our team kindly connect with us via Email:Info@iqadv.com
Phone :035506116
01025014441
01003232379
Please mention the job title" Outdoor Sales" clearly in the email subject.
Job opportunity in Alexandria
We want to announce the following job opportunity:
Company name: Environmental and Water Engineering Consultants (EWATEC)
Position: Environmental / Project Engineer
Job Location: Alexandria - Moharem Bek Area
Qualifications:
• B.SC in chemical engineering with Good grade at least.
• Graduation year: 2019
• Preferably those with projects in wastewater treatment.
• Able to communicate well in English.
• Good user of Computer (Internet, Office in Arabic and English).
• Smart & Organized.
• Firm and has a strong personality.
• Hard worker and able to Work under stress.
• Residents of MoharremBek are preferable.
Job description:
• Preparing Environmental Impact Assessment Reports (EIA) for the new industrial projects in complying with Environmental Regulations.
• Preparing Feasibility Studies, Compliance Action Plan (CAP).
• Preparing and updating Environmental Registers.
• Preparing Tender Documents and Bids Evaluation.
• Design and supervision on the implementation of the wastewater treatment plants.
• Preparing a self-monitoring programs and Environmental Management Systems.
Interested applicants should apply their CVs on:
applyewatec@gmail.com
We are looking for a passionate certified Data Analyst. The successful candidate will turn data into information, information into insight and insight into business decisions .
- Requirements :
• Interpret data, analyze results using statistical techniques and provide ongoing reports .
• Develop and implement databases, data collection systems, data analytics and other strategies that optimize statistical efficiency and quality .
• Acquire data from primary or secondary data sources and maintain databases/data systems
Identify, analyze, and interpret trends or patterns in complex data sets .
• Filter and “clean” data by reviewing computer reports, printouts, and performance indicators to locate and correct code problems .
• Work with management to prioritize business and information needs .
• Proven working experience as a data analyst or business data analyst .
• experience using statistical Excel .
If this vacancy suitable for you kindly send you Resumé to : n.medicalalex6@gmail.com
Please mention job title in your Mail subject.
We are looking for “trainingSpecialist”
to enhance the competencies of employees by Designing and conducting training program that boost employees performance .
- Requirements :
• Identifying training needs by evaluating strength and weakness.
• Building annual training program .
• Acclimate New hires and conduct orientation session .
• Familiarity with traditional and modern methods of training.
• Bachelor degree .
• HR certificate is a must .
• Experience 1-2 years .
• Excellent communication skills & English language.
If this vacancy is suitable for you kindly send your Resumé to : n.medicalalex6@gmail.com
Please Mention title on your Mail subject.
FOR FRESH GRADS IN ALEXANDRIA EGYPT & EXPERIENCED*
• Job Title : Full Time Junior Web Developer
• Gender : Any
• Age : from 22 to 28
• Location : Alexandria
• Days Off : Friday-Saturday
•Salary: Attractive package depending on candidate’s experience and competencies
Job Requirements:
- Minimum 1 years of experience
- PHP & MySQL Developer
- Knowledge of design patterns, composition and object-oriented development.
- MVC Pattern experience
- Laravel Framework Experience
- Very good at HTML,CSS, Javascript and JQuery
- Experience using Bootstrap
- Experience using RESTfull APIs
- Google API is recommended
- Experience designing relational databases and queries.
- Experience using Git and GitHub
- Very good command of the English language (with a focus on reading and writing)
APPLY HERE: mysofthr@outlook.com
Pinerium is hiring an administrative secretary
Job Duties:
-Provide assistance in resolving operational and administrative problems.
Plan and organize work activities; recommend improvements in work flow, procedures
-Prepare work schedules, meetings; provide work assignments, instruction, and training; provide information and feedback to appropriate
-To supervise staff regarding performance of assigned staff.
-Process a variety of documents and forms including reports, agenda items, agreements, statistical charts and tables from rough drafts and brief verbal instructions.
-Develop, revise, and maintain standardized and master documents; and ensure materials, reports, and packets for signature are accurate and complete.
Participate in the collection and analysis of information from various sources on a variety of specialized topics
-Maintain up-to-date offices files, records, and logs
Process mail including receiving, sorting and distributing incoming and outgoing correspondence and packages.
Know more about the job and Apply from here: https://zcu.io/bmWu
Needed for a company located at Alexandria
Remotely unavailable
Full time only
For Alexandria Resident only
Front End Developer is required to work in teams alongside Back end Developers, Graphic Designers to ensure all elements of web creation are consistent. This requires excellent communication and interpersonal skills.
Responsibilities:
Determining the structure and design of web pages.
Ensuring user experience determines design choices.
Developing features to enhance the user experience.
Striking a balance between functional and aesthetic design.
Ensuring web design is optimized for smartphones.
Building reusable code for future use.
Optimizing web pages for maximum speed and scalability.
Utilizing a variety of markup languages to write web pages.
Maintaining brand consistency throughout the design.
Requirements:
Degree in Computer Science or related field.
Understanding of key design principles.
Proficiency in HTML, CSS, JavaScript, and jQuery.
Proficiency in one of Javascript Frameworks (Vue.js or React.js).
Good in consuming Web Services APIs.
Experience with responsive and adaptive design.
Understanding of SEO principles.
Good problem-solving skills.
Excellent verbal communication skills.
Good interpersonal skills.
If you have these requirements send CV to
ahmed.salim@adamtravel.net
We are Hiring ..
Title: Junior full stack developer (code:JFSD )
Location: Alexandria
Responsibilities
1. Learn new technologies in software development.
2. Implement new requirements, handle change requests and fix bugs for different releases.
3. Deliver a high quality and functioning code.
4. Understand the full architecture of the product.
5. Ability to track and debug the code to easily figure out issues' root causes.
6. Understanding tasks priorities, using JIRA, participate in task estimation and follow releases policies and rules.
7. Discuss and understand priorities with leader.
8. Collaborative not only within the team but with other teams.
Qualifications
1. B.Sc. in Computer Engineering, Computer & Communication or Computer Science.
2. 0 - 2 years of experience.
3. Proficiency with Server side languages such as Java, Node.js, Python, Ruby.
4. Proficiency with front end languages such as HTML, HTML5, bootstrap, CSS and JavaScript.
5. Familiar with JavaScript framework Angular JS, React and Amber.
6. Familiar with Database technology such as MySQL, Oracle and MongoDB.
7. Knowledge of NLP, Machine learning and Artificial intelligence is a plus.
8. Fluent in English (written & spoken)
How to apply
• Please send your CV to jobs@silicon-mind.com
• Job code must be mentioned in the mail subject.