فرص عمل ... بتاريخ اليوم الاثنين... 24 فبراير

مطلوب مهندسين كهرباء كنترول للعمل بشركة صناعية كبري ببرج العرب - الإسكندرية علي ان تتوافر لديه الشروط الآتية :
- خبرة من 7 الي 10سنوات
- لديه القدرة على متابعة الأعطال وقيادة الفنيين
- وكتابة التقارير
- حسن التعامل مع الآخرين
- للتواصل يرجي إرسال السي في علي
Supply. Chain@levenegy.com
او الاتصال علي 01029933533


مطلوب لمصنع فى برج العرب مهندس Cnc
خبرة من ٥ الى ١٠ سنوات
يجيد رسم و تنفيذ اسطمبات البلاستيك واسطمبات الزماك
يجيد التعامل مع ماكينات ال Cnc و برامج الرسم
للعمل دوام كامل
ارسال السيرة الذاتية على واتساب
01017104444


مطلوب موظف دعم فني لدعم قسم ال it لجراج خاص بشركة ملاحة في العامرية
الوصف الوظيفي:
-متابعة سيارات النقل باستخدام برنامج الGPS الخاص بالشركة
-ادخال بيانات المخزن
-دعم مهام قسم ال it
*متطلبات الوظيفة:
-المهارة و القدرة علي استخدام الكمبيوتر و البرامج
-دراية كاملة ببرامج الاوفيس
-يفضل وجود خبرة بصيانة اجهزة الكمبيوتر
-المهارة و القدرة علي استخدام برنامج الاكسيل و الوورد لادخال البيانات
-القدرة علي التعلم و التركيز
-خريج حاسب الي
يفضل ان يكون محل الاقامة في العامرية
يمكن لحديثي التخرج التقدم للوظيفة اذا توافرت الشروط
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي
resourcing.mostafa@gmail.com


مطلوب للتعيين الفوري فرع اسكندرية - فلمنج :
1. مدير فرع يشترط الخبرة في مجال المحلات التجارية
* مرتب ثابت من ٢٨٠٠ الى ٣٥٠٠ جنيه
* العمر حتى ٣٢ سنة
* اجادة اللغة الانجليزية
* تفرغ تام
2. موظفين مبيعات
* يشترط حسن المظهر
* اللباقة
* العمل تحت ضغط
* مرتب من ١٥٠٠ الى ٢٠٠٠ جنيه
للتواصل: ارسال cv على
mohanad.altaha@gmail.com
أو: 01115365544
01221335503


مطلوب مندوبين مبيعات وفنيين صيانة ألات للعمل في شركة ماكينات تصوير مستندات 
مطلوب أنسات بكالريوس تجارة للعمل بالشركة 
العنوان : خلف جمعية السيوف الإستهلاكية برج الدعاء الدور الأول 
للتواصل يرجي الأتصال على الأرقام التالية من الساعة 11 صباحاً حتى الساعة 6 مساءاً 
01098276389 - 01222533159


تعلن شركة ASG لتغليف المنتجات الغذائية عن حاجتها للوظائف التالية
اولا مشرف عام مبيعات لفرع سموحة ذكوز خبرة لا تقل عن ٣ سنوات
ثانيا كول سنتر خبرة اناث فقط يفضل السكن بالقرب من خورشيد
ثالثا كول سنتر بدون خبرة اناث فقط يفضل السكن بالقرب من خورشيد
رابعا محاسب بدون خبرة اناث فقط يفضل السكن بالقرب من خورشيد
برجاء ارسال cv عبر واتس اب 01033534337
او ايميل esla999555@gmail.com


تعلن شركة TomorrowLand للتدريب و التوظيف عن حاجتها لفريق عمل كامل لشغل الوظائف التالية
- Call center And Telesales
متطلبات الوظيفة ....
* Females only
* لديها خبرة سابقة فى نفس المجال لا تقل عن سنة
* لديه القدرة على الاقناع عن طريق التليفون
* لبقه فى الكلام
- Customer servies
متطلبات الوظيفة ....
* Male or Female
* السن من 23 حتى 30 سنة
* الالتزام بالمواعيد
* الجدية فى العمل
* القدرة على حل المشكلات
* التعامل مع العملاء بشكل لائق
* لبق فى الكلام
- outdoor sales
متطلبات الوظيفة ....
* Male or Female
* السن من 23 حتى 33
* الالتزام بالمواعيد
* الجدية فى العمل
* لبق فى الكلام
برجاء ارسال ال C.Vالخاص بكم على الميل التالى :-
Hr@tltraining.co
مع ذكر الوظيفة المتقدم اليها فى ال Subject


مطلوب على وجه السرعة كاشير
لمطعم بمول عجمي ستار مول
بنت او مدام حسنه المظهر ولبقه في التعامل مع العملاء
01212343385 واتس فقط


مطلوب مستخلصين وارد اسكندرية
يجب توافر خبرة في مجال التخليص
للمهتمين برجاء ارسال السيرة الذاتية و البيانات علي
Resourcing.mostafa@gmail.com


مطلوب للتعيين باحدى الشركات الصناعية بالمنطقة الصناعية الثالثه برج العرب :
_ فني صيانة ميكانيكية
— أفراد امن من سكان العجمى او الهانوفيل فقط
تامين صحى واجتماعى _ وسائل مواصلات _ نسبة ارباح _ العمل ٨ ساعات_زيادات سنوية
للتواصل ٠١٢٨٢٧٥٠٥٣١


مطلوب مراقب كاميرات مراقبة للعمل في شركه مواد غذائية فى برج العرب
المرتبات تبدأ من 2000
العمل 12 ساعة ويوم اجازة أسبوعيا
المطلوب
- مراقب كاميرات مراقبة فى برج العرب
السن من 18 سنة وحتى 40 عاما
العنوان برج العرب المنطقة الثالثة شركة الصقر للصناعات الغذائية بجوار شركة ليسكو
المقابلة يوميا من الساعة 10 صباحا وحتى 2 ظهرا عدا الجمعة
للاستفسار الاتصال على رقم 01017161534
01552375326


مطلوب فورا للتعين بشركة كبرى ببرج العرب بالاسكندرية
* سائق ( رخصه تانيه )
الشروط
1-خبرة من 3 الي 5 سنوات بنفس الوظيفه .
2- يفضل من سكان برج العرب او العامريه او العجمي .
3-الالتزام التام فى العمل .
المميزات:-
1-تامينات اجتماعية من اول يوم عمل .
2-عقد عمل.
3-العمل 8 ساعات.
4-تامين صحى حكومى وتامين طبى خاص .
5-مكافات شهرية للمتميزين والملتزمين .
6-رصيد اجازات .
7-ربع شهر عيدية فى الاعياد .
8-زيادة سنوية .
9-ارباح سنوية .
10-مواصلات الى جميع انحاء الاسكندرية .
لتحديد موعد للمقابلة الشخصية
الاتصال على الرقم التالى / 01222700777 يوميا من الاحد الى الخميس من الساعة 10 ص حتى 3 م
(الرجاء الاتصال فى الايام والمواعيد المحددة )
المقابلة بمقر الشركة
شارع الصنفرة - المنطقة الصناعية الثانية - ببرج العرب


مطلوب سكرتيرة خريجة تجارة تجيد برنامج الاكسس لشركة طباعة فى سبورتنج 
مواعيد العمل من 10 ص لـ 6 م 
المرتب 2000 ج اول 3 شهور ثم 2500 ج 
للتواصل على رقم 01140777784


مطلوب محاسبة للعمل بشركة سات جورج للمواد الغذائية ذات خبرة بالكمبيوتر وبرامج الاوفيس براتب يبدء من 2000 جـ ومواعيد العمل من 9 صباحا الي 5 مساءاً.
العنوان : كوبري ابيس - بجوار معهد محمد رجب علي الزراعي
موبايل للتفاصيل : 01201985050 - 01554248775


مطلوب للعمل بشركة خدمات هندسية فى الاسكندرية - سموحة
الوظيفة : receptionist
مواعيد العمل: من الاحد الى الخميس ، من الساعة الثامنة صباحا الى الساعة الرابعة عصرا
شروط الوظيفة : فتاة، حديثة التخرج ، اللغة الانجليزية جيد جدا ، مايكروسوفت اوفيس جيد جدا، لبقة.
للتواصل الاتصال فقط على الارقام التالية 01002171540
01007723011


مطلوب للتعيين فورا سكرتارية داخل معرض شركة اليسر بالإسكندرية
سيدات فتره صباحيه من ٩ص الي ٦م
براتب 1200ج ثابت + عموله
مؤهل عالي تجيد خدمه العملاء
المقابله من الأحد الي الخميس من ١م الي ٦م
للتواصل 03/5552048 /
01152362222


مطلوب انسة ليسانس حقوق حديثة التخرج للعمل بمكتب محاسبة فترتين بمنطقة الرمل و يشترط قرب السكن
يرجى ارسال السيرة الذاتية علي Acc.ahmedbadr@hotmail.com


مطلوب انسه للعمل فى محل مشروع جمعيتى فى العامريه -الناصريه القديمه
التواصل واتس /01282867918


مطلوب انسه خبرة ف الفوتو شوب حتي لو خبره بسيطه
الشغل عباره تصميم صور طباعه ورق وتقطيع وتعبئة وتغليف الشغل بسيط جدا وخفيف المواعيد من 8ل4
المكان ف الورديان برج alex Tower
المرتب 1200 قابل للزياده
اجازات سنويه من اول يوم عمل
بدل مواصلات بعد اول شهر من
العمل
للتواصل/01236376760


مطلوب بنات أوفر واورليه وسنجر خبره عالية بمرتبات مجزيه جدا للعمل في مصنع دنيا للملابس الجاهزة مواعيد العمل من 9 ص الى 5 مساء الجمعة اجازة
العنوان ..العصافرة على البحر امام فندق ريجينسى ..01144443077..... 5492350..5400306



 MNB is hiring graphic designer, good in using photoshop and Illustrator.
have knowledge of printing and packaging materials.
Please send your CV to ramyshamma@gmail.com or message me for more details.


English teacher is needed for a nursery in roushdy from 9am to 4.30 pm
Graduated is a must
Fluent
kindly send ur resume to 01270779306


We are hiring :
Video & photographer
Video editor
Graphic designer
Location : Alexandria
Contact us : 01282993747
A.salama@brimore.com


Help Desk is required for a Food & Beverage Company located in Alex.
Requirements
- Night Shift from 4 pm -12 am
- Experience 1 year
- Strong Knowledge in MCSA
- Good English
- Good Communication Skills
If you are interested, Please send your CV to
Database@sourceqs.com and mention HelpDesk Alex in the subject.


For immediate hiring:Marketing Specialist Alexandria -Egypt.
Job Requirements
 BS/MS degree in marketing or a related field
 4 -5 Years of experience in Marketing (Online & Offline).
 Excellent written and verbal communication skills.
 V. good command of English language.
Must be professional in LinkedIn
If you interested please send your CV at
Majoseph209@yahoo.com


We are looking for a Web and Mobile application UI/UX Designer.
Responsibilities:
Creating highly usable and intuitive interface.
Creating unique concepts across all web/mobile experiences.
Execute all visual design stages from concept to final mock-ups.
Skills:
At least one year of experience in Web/Mobile Application Design.
Fluent in Photoshop and illustrator
Design tools: photoshop + Illustrator + XD
send your cv to: support@delitechno.com


One of the leading companies in manufacturing and exporting Agri-Food Products is seeking to hire qualified candidate for the following vacancy inside the company's headquarter in Alexandria.
#Marketing_Specialist.
Responsibility
Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
Organizing and oversee advertising/communication campaigns, exhibitions and promotional events.
General Requirements:
- Bachelor's degree in Marketing or any suitable field .
- Must have at least 3 years of experience in food and Agricultural industries.
- Excellent in Excel and Microsoft office Apps.
- Very good in English is a must.
In case of serious interest, please send your updated CV to
Wael.omar@orienteg.com
with the job title in the subject field.


Great opportunity to start your career :
A company in Finance sector & Real Estate investments looking for ,
Customer service officers , executive secretary , Sales Agents and Receptionist
location in Alexandria -EGYPT
Graduation certificate A must ..
experience (0-3) in sales and customer service and administration
Indoors & out doors for maels and Females
with features :
Negotiable salary
Attractive commission system IT equipment is available
Quick opportunity for promotion .. If you want to progress seize the opportunity and send your cv with personal photo to email
hr.royalproperty@gmail.com
Or Whatsapp me to
010902 61665


American Egyptian Academy is hiring Customer Service Representative
Qualifications & Requirements:
Experience Needed: 0 to 1 years
Career Level : Entry Level
Excellent Communication, negotiation and sales skills
Good computer skills
Good attitude and appearance
Responsibilities :
1- Welcome. Assist and guides any customer
2- Give Customers information about our service\ Courses
3- Handle customers problems ,complaints and payments
4- Carry out administrative\Receptionist duties such as filing, typing,scanning etc
5- Order office supplies
6- Data Entry
7- Printing all the required documents
8- Update calendars and schedule
9- Provide management with daily report
10-Answer phone calls and take notes
11-Informing students with courses start date and weekly updates
Job Location: Alexandria Branch
If you are interested, send your CV to americanegyacad@gmail.com and mention your title in subject.


 Back-End (PHP) Developer (Alexandria)
Duties:
Full understanding and experience in Laravel framework and ability to build/maintain applications using it.
Experience with MySQL queries and database design.
Professional experience building scalable web applications.
Strong proficiency in object-oriented programming (OOP).
Portfolio of existing work demonstrating clean and compliant code.
Strong knowledge of design principles, user interfaces, Web standards and usability.
Experience in testing methodologies like Subversion or Git and version control.
Good understanding of CSS3, HTML5, JQuery, JavaScript.
Troubleshoot and debug applications.
Stay up to date with current best practices.
Liaise with developers, designers and system administrators to identify new features.
Compile and analyze data, processes, and codes to troubleshoot problems and identify areas for improvement.
Collaborating with the front-end developers and other team members to establish objectives and design more functional, cohesive codes to enhance the user experience.
Developing ideas for new programs, products, or features by monitoring industry developments and trends.
Build high-quality reusable code that can be used in the future.
Requirements:
+3 years of experience as a Back-end developer.
PHP is mandatory
Familiarity with front-end languages such as HTML, JavaScript and CSS.
Strong understanding of the web development cycle and programming techniques and tools.
Focus on efficiency, user experience, and process improvement.
Ability to work independently or with a group.
Excellent analytical and time management skills.
Teamwork skills with a problem-solving attitude.


For interested candidates kindly send your CV to human.resources.devision@gmail.com
Hiring Now
Project Officer (Medical) - Alexandria
Key Responsibilities:
Maintain, ensure and communicate with key account managers for clear understanding of the project framework, content and strategy.
Monitoring the progress of multiple projects closely and simultaneously with analytical and critical insight for evaluation and adjustment
Effectively organize and follow up for delivering projects on specified timelines
Coordinate between the project team members while working closely to ensure progress, performance and meeting quality needs.
Pro-actively influence the team to develop and achieve results with quality standards
Setting priorities and assigning tasks
Review and evaluate the outcomes and quality of the completed projects
Assist with defining the project scope, allocated resources and task goals.
Integrated collaboration and coordination among different departments and key responsible professionals across different functions.
Job Requirements:
Ideally a science of pharmacy graduate with possible further project management and/or marketing qualifications.
Experience in project management and/or health care marketing.
Ability to take a project management approach to managing assigned projects flow
Ability to plan and manage the demands of a broad portfolio of services
A proven track record in managing portfolio of projects or/and services.
Artistic talents and/or creative skills is a core value
Basic Qualifications:
Bachelor in Science of Pharmacy
Fluency in English language is a must
Professional flexibility is necessary to meet changing business needs
Strong ability to apply and leverage project management skills while demonstrating professional and scientific credibility is essential
Ability to work in virtual teams and Matrix environment
Familiarity with pharmaceutical industry regulations and policies governing information provision
Sound negotiation and leadership skills.
Demonstrated ability to confidently interact with external experts
Excellent interpersonal and communication skills
Team orientation and the ability to work closely with cross-functional partners
Demonstrated strong organizational skills
Self-starter and innovator
Demonstrated professional and ethical behavior.
Preferred qualifications:
Prior experience working in marketing, project management or advertisement for the Pharmaceutical or Biotechnology industry experience is an asset
Strong academic PMP record or project management experience is a plus
Artistic or creative skills is a core value
For interested candidates kindly send your CV to human.resources.devision@gmail.com


A well-known Import and distribution company is hiring:
* Financial Manager
Responsibilities include:
- Partner with sales leadership and provide insights to support key business decisions.
- Produce and deliver regular business reviews for finance and sales management for expenses and headcount.
- Manage weekly, monthly, quarterly, and annual planning, reporting, and forecasting processes.
- Identify and drive improvement in financial planning, budgeting and reporting.
Minimum Job Qualifications:
- 5+ years of related experience.
- BA/BS degree
- Experience interacting with senior business leaders and managing planning processes.
- Strong relationship building, communication, and presentation skills.
- Superior business and analytical skills.
- Experience creating complex financial models working with large data sets.
- Ability and desire to work in a fast-paced, fun, demanding environment.
- Demonstrated ability to take ownership over increasingly larger projects.
* Taxes manger -(financial)
Responsibilities include:
• Manage, control and report all of the tax liabilities to minimize the tax burdens
• Responsible to control all of the Tax related transaction to lessen the tax burden and to assure a proper recording and accounting for all related transactions and also to assure the company is fulfilling its commitment towards the tax authority.
• Participate in all budgeting activity.
• Bring confirmations from tax authorities to support the current situation with the authorities.
• Follow and review the payments to be complied with laws and regulation and the internal policies and procedures of the company
• Participate in reviewing and preparing tax returns for all taxes including corporate tax , payroll tax, sales tax and any other applicable taxes
• Assure the matching between company records and financial and the tax position of the authority and following the proper adjustment for the balances.
• Gender: any
Location: smoha - Alexandria
To apply kindly send your updated C.V, mention Job-title in the subject to:
hr.vacancies2050@gmail.com
أحدث أقدم