على صفحته على الفيس بوك كتب سبايدر ما يلي : فاكرين لما فضلت اركز اكتر من حلقة على موضوع الشعاع الازرق والكيمتريل ومشروع Harp والهولجرام لما وريتلكم ازاى اليهود هيلعبوا بعقول الناس ويجسدولهم شكل الرموز الدينيه فى السما ويقولولهم بصوا ملاك اهو سيدنا محمد اهو العذرا اهى فى السما فاكرين كل الكلام ده انا هتجنن مش لاقى الحلقة دى عالنت مع انى متاكد انى رافعها مع الحلقات بتاعتى انا لقيت جزئين بس عاليوتيوب وبدور على الجزء اللى فى الهولجرام مش لاقيه النهارده كل اقباط مصر بيقولوا انهم شافوا العذرا فى السما انا والله العظيم مابهاجم الاقباط انا بقولهم والله اليهود وعبدة الشيطان باجهزه حديثه زى بروجيكتور بيرسمولكم اشكال فى الجو وكل اللى فاكر انه شاف حلقتى دى اقتنع مليون فى المية بكل اللى قولته واللى مش مصدق يدور عالنت عن مشروع الهولوجرام هيعرف انا بتكلم عن ايه فوقوا ياشعب مصر ياقبطى هيجى اليوم اللى اليهودى هيظهرلك فيه العذرا فى السما وهى هتقولك سيب الدين بتاعك يامسلم هيظهرلك رمز دينى من رموز الاسلام على هيئة شعاع فى السما ويقولك سيب الاسلام ويوجهوك للدين اللادين اللى كله بيصب فى مصلحة المهدى المنتظر لهم وهو المسيح المخلص (المسيخ الدجال)
اااااااه انا تعبت افهم فى الناس عينى دمعت لما لقيت واحده بتتصل بقناة الطريق مسيحيه وبتقوله والله شوفت العذرا فى السما وهى جاية بتعزينا فى اللى ماتو فى القديسين وفى ماسبيرو عينى تدمع وقلبى يتقطع من الذى اراه ارجوكم شيييييير عشان مسلم ومسيحى يعرف الحقيقه يابلد ابحثوا للمرة المليون عن مشروع الهولوجرااااام اللى فاكر الحلقة دى يوعى الناس ويقولهم هتتحاسبوا والله .. احمد سبايدر يذكر أن أحمد سبايدر هو إعلامي بالتبني للدكتور توفيق عكاشة رئيس قناة الفراعين 

-==> للمشاهدة أو التحميل أختر احد السيرفرات <==-
YouTube 
أحدث أقدم